«Яндекс»-ը նոր որոնման պլատֆորմ է գործարկել, որը «Ռեյկյավիկ» անվանումն է ստացել:
Ինչպես հաղորդում է Cnews-ը, այն հաշվի է առնում օգտագործողի լեզվի նախապատվությունը: «Այժմ անգլիալեզու ռեսուրսներ ավելի հաճախ փնտրող մարդիկ որոնման արդյունքում ավելի շատ նման հղումներ կտեսնեն եւ հակառակը»:
«Яндекс»-ում դա անվանում են որոնման անհատականացմանն ուղղված առաջին քայլը: «Ըստ «Яндекс»-ի վիճակագրության, օգտագործողների մեծամասնությունը գերադասում է պատասխանները ստանալ իրենց մայրենի լեզվով: Սակայն կան նաեւ նրանք, ովքեր փնտրում են պատասխանները կոնկրետ հայերեն լեզվով, - ասում է որոնման որակի մշակման բաժանմունքի ղեկավար Դենիս Ռասկովալովը, - մենք շատ փորձարկումներ ենք անցկացրել` փորձելով գտնել երկուսի պահանջները բավարարելու լավագույն տարբերակը: Արդյունքում
...
Читать дальше »